poniedziałek, 8 grudnia 2014

Prolog

Ohayo :-)
W sumie tu powinien znajdować się prolog, ale pisałam pierwszy rozdział tak pod początek, więc tu zrobię małe wyjaśnienie, plus się przedstawię.

Jestem Hachi, mam 16 lat i lubię wymyślać opowiadania.
Bo anime mi nie wystarcza XD
Czyli taka standardowa blogerka FT
Tylko ja jestem psychiczna ale ciiicho, opowiadanie będzie normalne... w miarę...
Ewentualnie mogą się też pojawić krótkie historyjki, jakieś one-shoty, ale to już zobaczę czy będę miała na nie wenę.

 Okej to tak... O blogu:
Akcja dzieje się w roku.... o ile się teraz w obliczeniach nie pomyliłam... w 798 roku...
czyli 7 lat po zakończeniu igrzysk. Po prostu uznajemy, że były igrzyska, bez smoków, Fairy Tail wygrało, potem ucinamy dalsze wydarzenia, manga itp i zaczynamy liczyć od wtedy.
Wliczając sagę Edolas oczywiście w wydarzenia, żeby komuś potem tych siedmiu lat nie brakowało :-)
 Bohaterowie mają tak gdzieś kolo 25 lat... no mniej więcej. Pozmieniałam troszkę na swoje własne potrzeby ich statystyki.
Nie hejtujcie mnie od razu za "małe" zmiany w postaciach.
Jakby wszystko było po staremu było by nudno.
Musicie mi wierzyć na słowo XD
Okej bo się rozpisałam,

Więc, akcja - 798 rok, miejsce - Magnolia (jak na razie)
Na początku będę skupiać się na NaLu... no głównie, to będzie paring wiodący ale to nie znaczy ze nie pojawią się inne ;-)

I jeszcze jedno, rozdziały nie będą pojawiać się regularnie. Jak na razie mam napisane prawie 4 i muszę się ostro za nie wziąć.
Z góry przepraszam za każdy błąd, korektę robię sama, a nie jestem za dobra z ortografii i interpunkcji.
Oczywiście w komentarzach liczę na szczerą i obiektywną opinie :-)
Chyba powiedziałam wszystko...

1 rozdział już wkrótce!!


1 komentarz:

  1. Nie mogę się doczekać, dlatego lecę czytać to, co już masz :D
    Ślę wenę i pozdrawiam Tenshi-chan

    OdpowiedzUsuń