poniedziałek, 19 stycznia 2015

Liebster award


Ohayo mina!!!
Dziękuję za nominację do Liebster award!

Co to jest?
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nominowała mnie: Marika UroczaCocoGirl

Pytania do mnie:

1.Jakie było twoje pierwsze anime?

Moim pierwszym anime było Erementar Gerad. Widziałam je dawno temu z bratem, w czasach kiedy jeszcze nie pojmowałam co to anime XD, ale bardzo mi się spodobało. Miałam wtedy chyba 9 lat, a mój brat twierdzi, że bardzo je przeżywałam. Nie wiem, nie pamiętam, ale to możliwe :-) Uwielbiam je <3
2.Jaki jest twój ulubiony paring Fairy Tail i dlaczego?

Tylko 1 paring? O matko XD Uwielbiam NaLu <3 . Dlaczego? Sama nie jestem do końca pewna, główni bohaterowie i w ogóle.. świetnie by było gdyby byli razem. (Trzymam za nich kciuki ) Kocham ich i tyle :-)


3.Jak masz na imię?

 Natalia , ale przyjęło się, że większość osób mówi na mnie Hachi, a ja sama uznaje to za swoje imię.
4.Jesteś zadowolona ze swojego bloga?

Myślę, że tak. Obawiam się tylko, że skończy mi się wena, a późniejsze rozdziały nie będą ciekawe.
5.Co lubisz robić w wolnym czasie?

Oglądać anime XD czytać książki, wymyślać własne opowiadania, wychodzić ze znajomymi.
6.Jakie masz zabawne wspomnienie?

Na pewno każde wyjście z moimi koleżankami czyli większość wakacji. Tańczenie do piosenki Dody na stole do ping ponga na placu zabaw lub danceroida na środku rynku pośród ludzi :-)
8.Jakie są twoje ulubione anime? Wymień maksymalnie 5.

SAO, Aldnoah Zero, Captain Earth, Nanatsu no Taizai, Valkyria Chroniclas
Mam więcej ale jak 5 to 5 XD
9.Czytasz mangę? Jeżeli tak, to jaką?

Zaczęłam z D.Gray-man'em ale jakoś nie chce mi się czytać za bardzo. Wolę anime :-)
10.Skąd wziął się pomysł na założenie bloga?

Jakoś tak zaczęłam czytać inne FF i pomyślałam, że sama tez mogę coś wymyślić. Zaczęłam go pisać w zeszycie i pokazałam koleżance. Ona mi dała takiego przysłowiowego "kopa w dupę" i pomogła założyć bloga, bo ja jakoś nie mogłam się za to sama zabrać. ~~ Tnx Natsuki ;-)
11.Ulubione zwierzę?

Wszystkie takie małe i słodkie: Myszki, chomiczki, małe kotki i szczeniaczki :3

Nominuję: http://lucy-celestialprincess.blogspot.com
                   http://www.fairytail-chronicles.blogspot.com
                   http://fairy-tail-teraz.blogspot.com
                   http://smierc-to-nie-koniec.blogspot.com
                   http://nalunamietnoscrozkoszy.blogspot.com
                  

Pytania do was:

1. Ulubione anime (3-5)?
2. Najbardziej NIE lubiana postać w FT?
3. Ile masz lat?
4. Lubisz czytać książki ? Jak tak to jakie?
5. Yaoi czy yuri ? Albo żadne z tych.
6. Ulubiony gatunek anime?
7. Gdybyś miała być postacią w FT , to kim byś była??
8. Co ostatnio zrobiłaś szalonego?
9. Kolor włosów?
10. Manga czy anime?

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster award! Więcej informacji tutaj:
    http://fairytail-natsuxlucy-nalu.blogspot.com/2015/01/liebster-award-2_22.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award! Więcej informacji tutaj:
    http://natsuxlucy-innahistoria.blogspot.com/2015/01/liebster-award-2.html

    OdpowiedzUsuń